Veelgestelde Vragen
ACCOUNT EN BESTELLEN
Heb ik een account nodig om bij drank.nl te bestellen?
Nee, dat is niet verplicht. Je kunt een account bij ons aanmaken, maar het is ook mogelijk om zonder een account te bestellen.
Vanaf welke leeftijd kan ik bij jullie bestellen?
Je kunt alleen bij ons bestellen als je 18 jaar of ouder bent. Kijk voor meer informatie op www.nix18.nl
Wat is iDin?
Per 1 juli 2021 is de nieuwe Alcoholwet in werking getreden. Met iDin kunnen wij jouw leeftijd bevestigen en ervoor zorgen dat de bestelling alleen geleverd wordt als je 18 jaar of ouder bent. Als je een account bij ons hebt, dan hoef je de iDin controle slechts één keer uit te voeren. Met een iDin wordt geen betaling geïnitieerd.
Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Het aanvragen van een nieuw wachtwoord is heel gemakkelijk. Druk op inloggen en klik op wachtwoord vergeten. Wij sturen jou per e-mail een link waar jij een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Ontvang ik na mijn bestelling altijd een orderbevestiging?
Ja, wij sturen je altijd een orderbevestiging per e-mail. Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kijk eerst in jouw spam. Als je nog steeds geen bevestiging kunt vinden, neem dan contact met ons op via 085-0862926 of via klantenservice@drank.nl.
Zijn alle prijzen op drank.nl inclusief btw?
Ja, zowel onze prijzen als onze verzendkosten zijn inclusief btw.
Waarom zijn sommige producten beperkt te bestellen?
Wij doen er alles aan om altijd voldoende voorraad te houden voor alle producten op onze website. Het komt voor dat producten gelimiteerd beschikbaar zijn of zeldzaam van aard. Wij stellen dan een bestellimiet per klant in. Hierdoor kunnen wij zoveel mogelijk klanten blij maken met deze producten.
Kan ik mijn bestelling als cadeautje laten inpakken?
Nee, op dit moment kunnen wij geen bestellingen inpakken. In de toekomst zullen wij deze service wel aanbieden.
BETALING EN BEZORGING
Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
Je kunt bij ons betalen via iDeal, overschrijving per bank of via creditcard. Houd er rekening mee dat de levering met 1 dag wordt vertraagd bij een betaling per overschrijving. Ook rekenen wij 3% toeslag bij betaling via creditcard.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat jouw bestelling door de pakketbezorgdienst is aangenomen ontvang je een track & trace per e-mail. Met de track & trace kun je zien wanneer jouw pakket bij je wordt bezorgd. Als je geen track & trace hebt ontvangen, kijk dan eerst in jouw spam. Mocht je nog steeds geen track & trace hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Leveren jullie ook in België?
Helaas kunnen wij in verband met de accijnswetgeving geen leveringen naar België sturen.
RETOURNEREN
Kan ik mijn bestelling retourneren als ik ontevreden ben met mijn aankoop?
Ja, je kunt de bestelling binnen 30 dagen na aankoop aan ons retourneren. Stuur de ongeopende flessen in de originele verzendverpakking met binnenwerk naar ons retouradres.
Er is breuk opgetreden tijdens de verzending. Wat nu?
Als er zichtbaar breuk is opgetreden tijdens de verzending, verzoeken wij je om de bestelling te weigeren. De pakketbezorger neem de bestelling mee terug en stuurt deze vervolgens aan ons retour. Na ontvangst van het pakket nemen wij direct contact met je op.
Bij het openen van mijn bestelling blijkt mijn fles beschadigd te zijn. Wat moet ik doen?
Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met duidelijke foto’s van het gebroken artikel via klantenservice@drank.nl. Wij zullen direct contact met je opnemen.
Ik heb een artikel besteld dat niet meer op voorraad is. Wat nu?
Als een artikel op jouw bestelling niet op voorraad is, zullen wij contact met je opnemen en het aankoopbedrag binnen 1 werkdag terugstorten op jouw rekening.
KLACHTEN
Waar kan ik terecht als ik een vraag, opmerking of klacht heb?
Stuur ons een e-mail klantenservice@drank.nl. Wij zullen binnen 24 uur op jouw e-mail reageren.