• Gratis verzending vanaf €125,-

  • Op werkdagen voor 15:00 besteld? Volgende werkdag geleverd*

  • Klantenservice 085 0862926

Mijn bestelling ({{ Math.round(cart?.items_qty ?? 0) }})

{{ item.name }}
Niet op voorraad
Subtotaal
{{ cart.subtotal | price }}
{{ cart.discount_name }}
{{ cart.discount_amount | price }}
Totaal
{{ cart.subtotal | price }}
Waarvan btw
{{ (cart.tax - (cart.shipping_amount - cart.shipping_amount_excl_tax)) | price }}
Er zitten nog geen producten in de winkelwagen.

Maak je aankoop compleet

{{ helloRetailSlider.addedProduct.name }} is toegevoegd aan je winkelwagen
Bestellen
Vaak samen gekocht

VEELGESTELDE VRAGEN

ACCOUNT EN BESTELLEN

Vanaf welke leeftijd kan ik bij jullie bestellen?

Je kunt alleen bij ons bestellen als je 18 jaar of ouder bent. Kijk voor meer informatie op www.nix18.nl

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1.
Plaats de artikelen artikelen in jouw winkelwagen.

Stap 2.
Druk op "Bestellen" en vul jouw gegevens in. Als je al een account bij ons hebt, dan kun jij je gegevens hier ook invullen.

Stap 3.
Druk op "verder" en kies een verzendmethode.

Stap 4.
Druk op nog een keer op "verder". Hier vind je alle betaalmethoden. Kies een betaalmethode en druk op "betalen". Je bestelling is gelukt.

Stap 5.
Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.

Heb ik een account nodig om bij drank.nl te bestellen?

Nee, dat is niet verplicht. Je kunt een account bij ons aanmaken, maar het is ook mogelijk om zonder een account te bestellen.

Wat is iDin?

Per 1 juli 2021 is de nieuwe Alcoholwet in werking getreden. Met iDin kunnen wij jouw leeftijd bevestigen en ervoor zorgen dat de bestelling alleen geleverd wordt als je 18 jaar of ouder bent. Als je een account bij ons hebt, dan hoef je de iDin controle slechts één keer uit te voeren. Met een iDin wordt geen betaling geïnitieerd.

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Het aanvragen van een nieuw wachtwoord is heel gemakkelijk. Druk op inloggen en klik op wachtwoord vergeten. Wij sturen jou per e-mail een link waar jij een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Ontvang ik na mijn bestelling altijd een orderbevestiging?

Ja, wij sturen je altijd een orderbevestiging per e-mail. Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kijk eerst in jouw spam. Als je nog steeds geen bevestiging kunt vinden, neem dan contact met ons op via 085-0862926 of via klantenservice@drank.nl.

Zijn alle prijzen op drank.nl inclusief btw?

Ja, zowel onze prijzen als onze verzendkosten zijn inclusief btw.

Waarom zijn sommige producten beperkt te bestellen?

Wij doen er alles aan om altijd voldoende voorraad te houden voor alle producten op onze website. Het komt voor dat producten gelimiteerd beschikbaar zijn of zeldzaam van aard. Wij stellen dan een bestellimiet per klant in. Hierdoor kunnen wij zoveel mogelijk klanten blij maken met deze producten.

Kan ik mijn bestelling als cadeautje laten inpakken?

Nee, op dit moment kunnen wij geen bestellingen inpakken. In de toekomst zullen wij deze service wel aanbieden.

WAT BETEKENEN DE VERSCHILLENDE ICONEN EN LABELS?

  • Hieraan herken je de producten, die wij hebben geselecteerd gedurende de actieperiode.

  • Dit zijn producten die beperkt verkrijgbaar zijn of in beperkte oplage worden geproduceerd.

  • Deze unieke producten worden verstuurd vanuit onze winkel in Den Haag. Wij doen ons best om deze producten binnen de levertijden te bezorgen.

BETALING EN BEZORGING

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Je kunt bij ons betalen via iDeal, achteraf betaalmethode Riverty (voorheen Afterpay), overschrijving per bank of via creditcard (VISA/Mastercard).

Houd er rekening mee dat de levering met 1 dag wordt vertraagd bij een betaling per overschrijving.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat jouw bestelling door de pakketbezorgdienst is aangenomen ontvang je een track & trace per e-mail. Met de track & trace kun je zien wanneer jouw pakket bij je wordt bezorgd. Als je geen track & trace hebt ontvangen, kijk dan eerst in jouw spam. Mocht je nog steeds geen track & trace hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Ben je niet thuis?
Het pakket kan aangeboden worden bij jouw buren of naar een afhaalpunt worden gebracht. Meer informatie over jouw bestelling kun je vinden in de bijgeleverde track & trace link.

Leveren jullie ook in België?

Helaas kunnen wij in verband met de accijnswetgeving geen leveringen naar België sturen.

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren als ik ontevreden ben met mijn aankoop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien redelijkerwijs mogelijk, stuurt u het product in een zo oorspronkelijk mogelijke staat met binnenwerk naar ons retouradres.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Na ontvangst van jouw retour, betalen wij binnen 1 werkdag het verschuldigde bedrag aan je terug. Let op: het bedrag is binnen vijf werkdagen zichtbaar op jouw rekening.

Er is breuk opgetreden tijdens de verzending. Wat nu?

Als er zichtbaar breuk is opgetreden tijdens de verzending, verzoeken wij je om de bestelling te weigeren. De pakketbezorger neem de bestelling mee terug en stuurt deze vervolgens aan ons retour. Na ontvangst van het pakket nemen wij direct contact met je op.

Bij het openen van mijn bestelling blijkt mijn fles beschadigd te zijn. Wat moet ik doen?

Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met duidelijke foto’s van het gebroken artikel via klantenservice@drank.nl. Wij zullen direct contact met je opnemen.

Ik heb een artikel besteld dat niet meer op voorraad is. Wat nu?

Als een artikel op jouw bestelling niet op voorraad is, zullen wij contact met je opnemen en het aankoopbedrag binnen 1 werkdag terugstorten op jouw rekening.

Ik heb een artikel gekregen, maar dat is niet het artikel op de foto. Wat nu?

Wij doen ons uiterste best om de juiste producten af te beelden. Het komt weleens voor dat wij artikelen toegezonden krijgen, die een nieuw uiterlijk hebben gekregen. Bij twijfel kun je contact opnemen met onze Klantenservice.

Ontvang je een onjuist artikel? Dan kun je dit artikel retourneren conform onze voorwaarden. Wij zullen het aankoopbedrag binnen één werkdag terugstorten.

Wat is herroepingsrecht?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Amsterdam Warehouse Company - drank.nl
Slego 1a
1046 BM Amsterdam
Vermeld uw ordernummer bij de zending.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

REVIEWS

Hoe laat ik een review achter?

1. Wie kan een review achterlaten?
Alleen bestellende klanten kunnen een review achterlaten.

2. Hoe wordt de echtheid gegarandeerd?
Wij passen in beginsel geen reviews van onze klanten aan.

3. Worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst op uw website?
Ja, over smaak valt niet te twisten. Wel behouden wij ons het recht voor om reviews die ontoepasselijk, obsceen, beledigend of discriminerend zijn te verwijderen.

4. Worden er betaalde reviews op uw website geplaatst?
Nee.

5. Binnen welke termijn worden de reviews geplaatst op uw website om een review te controleren?
Wij streven ernaar om alle reviews binnen 7 dagen te controleren.

6. In welke gevallen wordt een review niet geplaatst?
Wel behouden wij ons het recht voor om reviews die ontoepasselijk, obsceen, beledigend of discriminerend zijn te verwijderen.

KLACHTEN

Waar kan ik terecht als ik een vraag, opmerking of klacht heb?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via 085 0862926 of klantenservice@drank.nl. Na ontvangst zullen wij binnen 7 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren.

Wij proberen er alles aan te doen om er samen uit te komen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

{{ message }}